Co rodzice mówią…

„Chcielibyśmy wyrazić swoją opinię jak i również podziękowanie całemu zespołowi PBIS za odpowiedzialne podejście w tak trudnym okresie jakim był okres konieczności stosowania zdalnego szkolnego nauczania naszego syna. Niewątpliwie był to okres niespodziewany który zaskoczył wszystkich Państwa jak i nas rodziców. Nie było czasu na zastanowienie się, trzeba było szybko działać, żeby utrzymać poziom nauczania, pomoc dzieciom w nowej rzeczywistości fizycznej jak i psychicznej. Niestety niebawem będziemy zmuszeni  rozstać się z Państwem, ponieważ nasz syn kończy najwyższą klasę jaką macie, klasa ósma. Ale zawsze pozostaniecie Państwo w naszych myślach, jak również  w myślach naszego syna, jako dobry odpowiedzialny partner do edukacji któremu można zaufać.

Zadowoleni Rodzice ucznia klasy 8.”


W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego dziękujemy Dyrekcji szkoły oraz Nauczycielom za ciężką pracę w minionym roku. Szczególnie dziękujemy p.Ewelinie-wychowawcą syna , która w trudnym czasie zdalnego nauczania potrafiła je poprowadzić tak, że na nas rodziców ,nie spadło zbyt dużo potrzeby pomocy a równocześnie mamy poczucie wykonania planowanego materiału. Podziękowania dla p. Grażyny za żywiołowe lekcje Music. Dla p. Krysi za uśmiech, życzliwość dla każdego ucznia. Dla p. Churchila za interesujące dawkowanie Computing. Dla p. Anny za pracę plastyczne,które nie wiadomo kiedy zapelnily półki dając przy tym dużo radości i dumy. Dla p. Marii za interesujące lekcje Science, dzięki niej mój syn niezmiennie chce być naukowcem. Dla p. Michała za pomysłowosc jak przeprowadzić PE przed komputerem ( żaden sprzęt domowy nie ucierpial). Oczywiście wielkie podziękowanie dla p. Moniki z sekretariatu, na którą zawsze można liczyć.
Dziękujemy za to, że nauka w tej szkole jest dla syna rozwijającą przygodą a dzięki dobrej ekipie szkolnej, mało zaburzoną przez epidemię.

Pozdrawiamy. Miłych wakacji.
Rodzice dziecka klasy 3

„Dzieci są bardzo zadowolone z nauczania online. Wysoki poziom nauki w szkole PBIS w czasie zajęć grupowych w klasach został przeniesiony z powodu pandemii COVID-19 do lekcji on-line. Zajęcia odbywały się według przesłanego dla uczniów planu lekcji, zarówno dla klas młodszych (klasa II) jak i starszych szkoły podstawowej (klasa VI i VIII).
Komunikacja dzieci z klasy doszła do perfekcji, co pozwoliło aktywnie uczestniczyć we wszystkich lekcjach, zbierać informację o zadaniach, tematach oraz planach pracy własnej. Szybkie reakcje nauczycieli, jednoczesna spostrzegawczość i dyscyplina umożliwiły przerobienie materiału zgodnie z planem (zakończenie wszystkich tematów lekcji).
Dzieci z przyjemnością codziennie “aktywowały classroom” co ubarwiało ich stresująca sytuację związaną z zagrożeniem epidemiologicznym. Projekty, wspólne zadania, prezentacje, aktywności sportowe czy prace plastyczne i muzyczne – odbywały się w skupieniu i radości co zwiększało możliwość poznania talentów swoich koleżanek i kolegów z klasy, ich domowego stylu życia czy nawiązania łańcucha pomocy naukowej (zwłaszcza w klasie 8, gdzie przygotowanie do egzaminów odbywało się między uczniami online nawet po godzinach lekcyjnych). Na szczególną uwagę zasługują nauczyciele, którzy z
nadnaturalną cierpliwością prowadzili lekcję, łącząc atmosferę domową z naukowym skupieniem. Bardzo dziękujemy za pracę nauczycieli, sekretariatu szkoły oraz dogłębne analizy i reakcje na bieżące problemy naszej szkolnej Dyrekcji, która po 20 latach zdała egzamin z prowadzenia szkoły “bez szkolnych ławek”. Gratulacje !”

„Serdeczne podziękowania dla wszystkich nauczycieli za prowadzenie zajęć zdalnych zgodnie z codziennym planem lekcji. Zajęcia są prowadzone w wykorzystaniem różnych narzędzi audiowizualnych, co uatrakcyjnia lekcje i poprawia percepcję dzieci. Na lekcjach dzieci tworzą prace plastyczne, projekty, wykonują doświadczenia chemiczne a nawet budują peryskop. Szkoła nie zapomina również o kondycji fizycznej dzieci, co jest szczególnie ważne podczas długiej pracy przy komputerze, wiec nawet W-F odbywa się zdalnie, a w miarę możliwości na świeżym powietrzu.  Sprawdziany z wykorzystaniem platform Quizlet, Quizziz czy Kahoot to kolejny super pomysł na sprawdzenie wiedzy dzieci w ciekawy sposób. Nawet konkursy recytatorskie czy testy ze spelling udaje się przeprowadzić online. I to wszystko prawie z dnia na dzień. Nie mogliśmy sobie lepiej wyobrazić nauczania zdalnego. Dziekujęmy ! Rodzic dziecka z klasy 5 i 8.”

We are celebrating our 20th Anniversary

This year marks 20 years since we first opened the doors to the Poznań British School, which later changed its name to the Poznań British International School. Since the school's inception, we have continually sought new and unique ways to enrich the lives of our pupils. What began as a handful of pupils in the year 2000 has now expanded to both a Nursery and School offering a holistic and child-centred approach to learning. We remain loyal to our mission to empower children to reach their fullest potential as confident, creative and compassionate young eople and to joyfully cultivate a genuine desire for life-long learning. It has been a tremendous honour to have welcomed so many incredible children and families.

Facebook Pagelike Widget

Aktualności

Poznań British International School

Poznań British International School (PBIS) posiada długoletnie doświadczenie w prowadzeniu nauczania w systemie brytyjskim dla uczniów różnych narodowości w wieku od 3 do 16 lat. Naszą aspiracją jest kreowanie środowiska, w którym dzieci czują się szczęśliwe i zmotywowane do nauki. Głównym celem szkoły jest to, by uczniowie odnosili sukcesy w nauczaniu, sprawach osobistych i społecznych.